Inne i Vecka 34 <3

Funderar på om jag ska ta tag i bloggandet igen.
Lite kul är det ju att kunna gå tillbaka och se vad man har skrivit.

Tiden går otroligt fort just nu.
Sommaren är snart över och hösten är på väg.
Det betyder också att lillebror snart kommer att komma till världen <3
Är i vecka 34 nu och tiden går mycket fortare nu än när jag väntade Felicia.
Men det kanske beror på att det finns lite mer att tänka på nu.
Men vi längtar jätte mycket på att han ska komma <3

Den här graviditeten har inte alls varit kul, i början var det kanon.
Nu känner jag min som en gammal kärring som knappt kan gå ibland.
Har fått en riktig foglossning :/.
Blev sjukskriven för 2 veckor sen och ska vara det tills det är dags att föda.
Ibland har jag så ont på kvällarna att jag skulle kunna börja gråta.
Men snart är det över.

Jag saknar att vara ute och gå, kunna gå ut och ta en riktig promenad.
Gud vad jag ska gå sen och försöka träna.
Men helst vill man ju ha en promenad kompis.
Men jag känner inte så många i Linde.

Annars är alling bra i min lilla familj.
Felicia kom tillbaka till sitt riktiga dagis i veckan.
Dom slog ihop 2 dagis så hon har varit på ett annat 4 veckor i sommar när vi har jobbat.
Det gick jätte bra.
Men hon tyckte det var skönt att komma tillbaks till sitt :).
Nu är hon 15 timmars barn igen.

Får bli mer skrivade i morgon.
Jag och Daniel ska kolla på film nu och njuta av att det är fredag.

Ha en trevlig kväll :).

Vecka 34 <3




Felicia på vår mini semester till Göteborg i sommras :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0