Efterlängtat samtal.

Idag kom samtalet jag har väntat på från Örebro :).
På söndag ska jag få komma in till Örebro och få prata ut lite.
Det känns faktist bra och jag hoppas att det hjälper mig lite.
Men jag känner mig lite nervös.

Idag har det inte hänt så mycket, Felicia har varit på dagis.
Jag dammsög här hemma och plockade lite.
Åkte till försäkringkassan och hämtade papper.
Men jag fattar inte hur och vad jag ska skriva på pappret.
Bara massa papper hela tiden.
Välkommen till vuxen livet Sofie.

När jag hämtade Felicia myste vi och lekte :).
Det vart lek med dockorna som det oftast blir.
Hennes små bebisar <3


Skrållan fick låna Felicias gamla kläder St 56 <3

Annars har det inte hänt så mycket idag.
En helt vanlig måndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0