Soffliggaren!

Ligger i soffan och är stel som en pinne.
Får ont när jag vrider lite på mig och speciellt när jag ska resa mig upp.
Men jag får tydligen stå ut med det här tills allting är över.

Jag kan heller inte somna på kvällarna det tar jätte lång tid.
Jag måste nu somna på rygg och hur skönt är det att sova på rygg?
Ingenting för mig i alla fall.
Jag vill sova på sidan/magen : ).
Men om några veckor så kan jag äntligen det.

Det är mycket jag längtar till : ).

Den som väntar på nå gott väntar aldrig för länge, är det inte så dom säger..

Idag när jag öppnade postlådan hittade jag en cirkus biljett :).
Jag var med i en tävlig och jag vann en biljett.
Men vart lite sur att det bara var en.

Men jag och Felicia ska ha en mys kväll på cirkus nästa vecka :) <3.

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Åkte ner på stan och åt lunch med Jonna, det var mys och trevligt :).
Åt bakbotatis med kyckling, mumsigt var det.

Vi tog ut Felicias bobycar idag så hon fick åka ute.
Jag vart alldeles chockad ja trodde inte hon var så duktig på att åka.
(Hon har bara åkt inne med det).
Men det gick undan.
Lycklig var hon <3

Så det blir en tur i morgon också efter dagis om vädret tillåter :).

I somras på parken zoo :) <3


Nu ska jag forstätta titta på tv.







Kommentarer
Postat av: Amanda 17år & mamma

Hittade just hit & tänkte lämna ett spår efter mig & min unga mamma blogg, kram :)

Du har ett riktigt charmtroll ser jag!

2011-10-30 @ 12:24:46
URL: http://awahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0