Blinka lilla stjärna <3

Oj det var ett tag sen jag skrev här.
Men jag har varken haft tid eller ork.
Först åkte Felicia på magsjukan och var dåligt i några dagar :/.
Efter det åka Daniel på magsjukan och var dålig några dagar..
Jag har klarar mig än så länge, peppa peppa ta i träd.
Daniel och Felicia smittar varandra jämt tror jag.
Om ena blir sjuk blir det andra sjuk också.

Så det här vecka har det inte hänt jätte mycket.
Vi har varit hemma, Felicia har varit på dagis sina timmar.

Just nu sitter vi på golvet och kollar på Teletubbies och pusslar.
Ska hoppa in i duschen och bli lite pigg snart..

Idag blir det kanske Örebro beroende på hur Daniel mår, annars vet jag inte vad som händer.
Någonting måste jag göra trött på att sitta hemma, för det har vi gjort nu mer än en vecka.

Felicia och jag gick ut i går med vagnen och det var inte kul på vissa ställen där det inte var plogat.
Tung som attans + att vi gick till affärn så hemvägnen var ännu jobbigare :)
Önskar ibland att man hade plog på vagnen..

Imorgon blir det Frövi och fira farmor som fyller år på måndag :).

Måste skriva det också.
Felicia har lärt sig blinka lilla stjärna :).
Om man hjälper henne kan hon sjunga hela <3

Ska försöka filma det, men det är inte lät :).

Nu ska jag göra mig i ordning så jag vaknar till.
Ha en trevlig dag :).

Trött och gosig tjej påväg till dagis :) <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0