Inte en bra start på morgonen.

Dagen började inte så bra idag.
Det började med att vi vart väckta av Felicia som spydde så det var snabbt upp för det kom mer.

Vi somnade om och vaknade efter 8 och hon satt i sängen och jag hörde att det skulle komma igen.
Så jag tog tag i henne och sprang till toan och vi klarade det.
Vi tvättade oss och satta oss och kollade på film.
Felicia var jätte törstig och hon fick vatten.
Men efter ett tag kom allt vatten upp igen :/.
Mammas lilla skrutt.
Men det luktar i alla fall inte magsjuka och det är skönt.
Men hon verkar inte så i sig någonting.
3 tuggor på sin smörgås.

Får bara hoppas att det har lugnat ner sig.
Och att det inte är nå smittsamt.
För jag ska jobba hela helgen.


Men var i alla fall inte gladare när man kollade ut när vi vaknade.
SNÖÖ vart kom den ifrån, var inte våren på väg?
Jag trodde det var slut på snö.
Men där hade jag tydligen fel.
Det kommer aldrig bli sommar igen känns det som.

Nu ska jag gosa med min underbara dotter <3






Kommentarer
Postat av: Hannah Alkanius

Synd de är om tjejen :( Hoppas hon blir bra snart! Krya på dig Felicia! Kramar

2011-02-04 @ 09:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0