Slut på helgen.

Felicia mycket piggare idag, skönt.
Så nu kan jag slappna av.

Felicia och jag sitter på golvet i tv-rummet och har Nicke Nyfike i bakgrunden
och Felicia håller på leker med fiskspelet.
Jag sitter och kollar lite på datorn och skriver här.
Daniel ligger i sängen..

Har vaknat lite till och från natt, vet inte om det har med att jag har varit orolig för Felicia.
Sen har hon också vaknat men somat om.

Fast vid halv 8 ville hon gå upp, men helst inte jag.
Men det var bara att gå upp med henne.
Känner mig fortfarande lite trött.
Men förhoppningsvis vaknar jag till under dagen.
För ikväll ska jag jobba några timmar.

Idag ska vi gå till mejk och köpa pussel till Felicia.
Hon lyckades ju spy ner sitt nya pussel.

Annars har vi inte några planer för idag.
Njuta av sista dagen på helgen.
Men ni får ha en trevlig dag!







Kommentarer
Postat av: jonna

jag förstår att felicia får hoppa över gympan idag, hoppas hon är med nästa söndag! ja, ni måste komma o kika in den nya sängen, nu finns det en plats för felicia att sova inne hos alex, hihi =)

2011-02-06 @ 09:13:38
URL: http://jonnalaurila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0