Uppe med tuppen.

Då sitter Felica och jag här igen, inte mycket till sovmorgon vart det den här helgen.
Uppe med tuppen med min älskade Felicia <3
Vad gör man inte för henne :).

Just nu sitter vi och kollar på när dom leker kurragömma på Teletubbies och läser lite bok :).
Idag ska jag verkligen försöka ta tag i Felicias tuttade med tuttenappen.
Får se hur det går, men hon börjar ju bli stor nu och inte behöver den jämt.
På dagis har jon bara den när hon sover..

Igår åkte vi till Örebro åkte hem till farfar P-A och hälsade på.
Flis och jag gick ut på stan och kollade lite.
Hittade 2 par byxor och en tröja till henne.
Vi var också och handlade på MAXI..

Nu ska jag gå och göra mig i ordning och sen Felicia.
För idag ska vi åka till Frövi och hälsa på farmor Annci :).
Får se när Daniel dyker upp från sängen..

Ha en trevlig söndag :).

Jag och min underbara Felicia <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0