Järntabletter..

Idag ser det ut som att det inte blir nå jobb.
Så jag och Felicia får vara hemma som igår.
Igår var dagis stängt så då fick vi vara hemma :).

Idag är det dropin på dagis klockan 14.
Då ska vi gå upp en sväng och fika och Felica få leka lite :).

Igår gjorde vi inte så mycket, fick tag på min barnmorska och har fått en tid att komma dit.
Köpt järntabletter så nu hoppas jag att jag inte ska vara lika trött.
Om det inte blir någon skillnad ska jag ringa igen.

Vi tvättade och var i lekparken, lekte inne och kollade på film :).

Felicia har börjat kolla på Astrid Lindgren filmer :).
Lotta på bråkmarkargaten, Skrållan och Pippi Långstrump.
Det är dom filmerna som hon vill titta på :D.

Nu ska vi sätta oss på golvet och bygga tågbana sen göra oss iordning när vi orkar :).

Felicia hemma hos famor en varm vårdag :).
Leker med farmor gamla dockvagn.




Ha en trevlig dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0