Lillebror <3

Idag har vi varit på Ultraljud och fått sett en liten krabat i magen, en liten pojke var det :).
Felicia ska få en lillebror <3

Det var så mysigt och man blir så glad i hela kroppen :) <3
Men han låg inte som hon ville.
Så hon hade lite svårt att se hjärtat med mätning och så.
Men allting såg bra ut och det är huvudsaken :). <3


Just nu ligger jag i soffan helt utslagen, är så trött.
Fullt upp hela dagen :).
Först jobbade jag till halv 2, hämtade Felicia och vi åkte hem till mormor och jag var där ett tag :).
Felicia fick vara kvar hos mormor medan jag hämtade Pappa Daniel och vi åkte in till Örebro på ultra :).
Efter ultraljudet åkte jag och hämtade Felicia.
Men hon skulle inte följa med mig hem, hon var jätte arg och blev lite ledsen.

Imorgon ska jag ringa MVC och berätta att jag varit på Ultraljud och sen ska jag fråga om
jag får ta ett järnprov. Tror jag har ganska brist på järn :/.


Lägger in en bild på Felicia från helgen.
Hon var med och sprang knatte loppet i Wedevåg <3
Diplom och såpbubblor fick man när man gick i mål :)




Ha en trevlig kväll :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0