Mycket händer på kort tid <3

3 månader sen sist ser jag att det var jag skrev här.
Tiden har gått otroligt fort och just nu njuter jag bara av vädret och familjen <3

Det har hänt väldigt mycket sen jag skrek här sist :D.

Min lilla prinsessa har fyllt 2 år, HELA 2 ÅR :).
Liten har blivit stor <3

Pratar/sjunger hela dagarna och man förstår allt hon säger :D.
Hon är jätte duktig och får jätte mycket beröm. (stolt blir man) <3

En riktig papegoja är hon också, nu måste man tänka på vad man säger :).
Hon är en skvallerbytta med jätte bra minne.

Hon sjunger i stor sett alla barn låter som vi och hon har lärt sig. '
En sång fågel som sin pappa <3

Hon är i stort sett blöjfri och har varit ett tag :).
Blöjan ska på när hon ska göra nummer 2, det vill hon inte göra på pottan än.

Vi har nyss börjat utan blöja på natten och har gått bra dom nätterna utan.
Hon bestämmer blöja eller inte på natten :).

En sak till som har hänt är att Felicia ska bli storasyster i sep/okt :) <3
Det får vi reda på imorgon <3
För då ska vi in igen och kolla på lilla krabaten i magen :) <3


Nu tackar jag för mig och skriver i morgon kväll :).
Bilder får komma i morgon, klockan tickar..


Kommentarer
Postat av: Bella

Oj, grattis till Felicia som blivit 2 år och grattis till er alla för att ni ska få en till liten! =)

2011-05-10 @ 12:15:12
URL: http://sweetbella.blogg.se/
Postat av: tina

ååå grattis till er!!

2011-05-10 @ 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0