Spygroda!

Sitter med en halvsovande Rasmus i famnen, han har lite ont i magen och är väldigt tuttig.
Så det är lite svårt att sova för han.
Inte lätt att vara liten alla gånger.

Felicia sover som en stock i sin säng. Hon har varit jätte duktig i dag och bara haft nappen i 15 minuter.
Vi åkte hem till mormor en sväng och då sov hon i bilen.
Inte tjat om den heller, jätte skönt :).
Hon njuter mer av den nu och somnar lättare på kvällarna.

Idag har jag trot att det är söndag hela dagen.
Fast det var visst bara lördag, sköönt.
Lurade Felicia att hon skulle till förskolan i morgon, men det ska hon ju inte.
Skönt men en till ledig dag sen börjar allting som vanligt igen.

Idag bokade vi tvättstugan, vi hade ett berg med tvätt.
Fattar inte att det kan bli så mycket tvätt.
Känns som man tvättar jämt.
Men Rasmus är precis som sin syster när hon var bebis och är en liten spygroda.
Fast Felicia var värst, men han spyr i stort sätt varje gång han ätit.
Jätte tråkigt och jag hoppas att det ger sig snart.


Får bli med 2 bilder i detta inlägg :).

Skulle ta en bild på mig och Felicia när vi var på lek och bus för en vecka sen.
Men jag lyckades bara få mig själv på bild.




En glad liten pojk har vi här hemma :) <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0