Se upp i backen!

Vart en tur till mamma och Peter i dag igen.
Idag hade vi e ute dag med pulkaåking och korvgrillning.
Min syster med familj var också med, Felicias grabbkusiner :).
Jag och Daniel åkte också massa pulka, kanon kul var det.
Det var inte jätte kallt heller så det var skönt att vara ute.
Rasmus låg nerbäddad i sin vagn och sov hela tiden.

Imorgon är det en ny vecka igen, veckorna bara springer iväg..
Felicia ska tillbaks till förskolan efter lite julledigt.
Det ser hon fram emot, leka av sig med sina kompisar.
Jag och Rasmus ska ta en promenad efter vi har lämnat skrutten.

Nu ska jag försöka beställa hem lite bilder på mina små troll <3
Och plocka och dona lite innan läggdags.

Bilder på pulkaåkningen kommer i morgon.

Ha en trevlig kväll :).
Kramiz






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0